środa, 2 marca 2016

Zwiastun serii

         Nie ukrywam, że fascynują mnie bajki Disneya i podobne do nich. Chyba najbardziej te stare, ale również parę nowszych przykuło moją uwagę, a nawet zachwyciło.
Oprócz wzruszających historii zawierają przepiękną muzykę i wiele mądrych cytatów. Ludzie mogą o nich mówić, co chcą, obrażać je i szukać w nich podtekstów. To ich sprawa. Ja patrzę, a przynajmniej staram się patrzeć na nie oczami dziecka i widzę cudowne historie pełne mądrości, słyszę niesamowitą muzykę, która bardzo rozbudza moje emocje.
Jak już wcześniej wspomniałam, w bajkach można znaleźć całe mnóstwo mądrych cytatów. Dlatego chciałabym rozpocząć serię "Mądrości z bajek płynące". Będę tam umieszczać jeden cytat z jakiejś bajki i rozwijać go trochę głębiej. Może od czasu do czasu wstawię piosenkę, albo to i to razem. Wszystko jeszcze się okaże z czasem.
       Ze spraw organizacyjnych:
Chciałabym, aby mój blog miał grafik. No więc posty dodawać będę w środy i soboty. Jeśli będę chciała napisać dodatkowo o jakimś zdarzeniu, to albo post będzie zamiast normalnego wpisu w środę albo sobotę, lub też dodatkowo w jakiś inny dzień. Będę starała się pisać posty regularnie i pilnować terminów. Mam nadzieję, że mi się to uda.
Będę pisać o czym mi się będzie podobać i co uznam za słuszne, a co jakiś czas będą posty z serii.
Miłego dnia! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz