sobota, 12 marca 2016

Rób szalone rzeczy, bo warto żyć ekstremalnie!

         Pewien bardzo mądry człowiek, a dokładnie św.p.o. Jan Góra powiedział pewne bardzo mądre słowa, mianowicie: "Rób szalone rzeczy, z Bogiem się uda!" To stwierdzenie jest absolutnie wyjątkowe i prawdziwe.
Może teraz ktoś sobie mówi, że dobra, to on będzie chodził po walących się mostach, kąpał w zakazanych miejscach i wchodził, gdzie zabronione. No przecież to czyste szaleństwo, a skoro ojciec Góra ma rację, to uda się.
Drobna uwaga.
Takie coś to nie jest szaleństwo! To jest czysta głupota i grzech!
Szaleństwo to nie jest bezmyślne narażanie życia.
W początkowym poście, który miałam napisany na brudno, wymieniałam tutaj rzeczy, które uznaję za takie "szaleństwo". Jednak dzisiaj w tym kawałku chciałabym napisać coś zupełnie innego, ale też o szaleństwie.
        Może słyszeliście o Ekstremalnej Drodze Krzyżowej? W moim mieście wyruszyła wczoraj o 21. Ja sama nie poszłam, ponieważ obawiam się, że nie dałabym rady. Mój starszy brat szedł. Wrócił dzisiaj i wszystko mi opowiadał. Bardzo przejęłam się jego przeżyciami. Powiedział, że edk to niesamowite przeżycie, trochę jak narodzenie się na nowo. A wiecie jakie jest główne hasło edk? "Nie warto żyć normalnie. Warto żyć ekstremalnie!" Czy szaleństwem nie jest życie ekstremalnie? Czy szaleństwem nie jest przejście 42 kilometrów w środku nocy? Ktoś mógłby powiedzieć, że to czyste szaleństwo i abstrakcja. Ale właśnie o to chodziło ojcu Janowi, żeby nie bać się robić szalonych rzeczy.
Mój brat wrócił padnięty. Mówił, że w pewnym momencie miał wrażenie, że nie da rady. Raz się zgubił. Widział oczy zwierząt. Na pewno się bał, ale ofiarował to całe swoje szaleństwo Bogu i dał radę i wcale nie żałuje. Wydaje mi się, że i ja pójdę na Ekstremalną Drogę Krzyżową za rok. Boję się tego. Mam bardzo słabą kondycję i w ogóle, ale z Bogiem mi się uda!
Planuję teraz dużo ekstremalnych i szalonych rzeczy. Będzie mi trudno, ale wiem, że z Bogiem spełnię wszystkie moje plany i dam radę ze wszystkim! Patrzę pewnie w przyszłość, bo życie byłoby takie nudne, gdyby nie było szalone. Będzie cudownie, zapewniam was! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz